Obsługa techniczna powierzchni biurowych
Obsługa techniczna powierzchni biurowych to usługa skierowana dla firm mających w swoim posiadaniu lub wynajmujących powierzchnie biurowe. Wynajmujący nie zapewnia Państwu obsługi technicznej? Jesteście Państwo właścicielem powierzchni biurowej ale nie jesteście właścicielem całego budynku? Wynajmujecie Państwo własne powierzchnie biurowe i chcielibyście zapewnić swoim klientom pracę w komfortowych warunkach? W takim razie jest to usługa dopasowana do Państwa potrzeb. Nasze rozwiązanie pozwala zapewnić obsługę techniczną także Państwu.
Realizacja usługi odbywa się poprzez cykliczne wizyty technika w Państwa biurze podczas których nasi pracownicy zajmą się zgłoszonymi usterkami. Ilość wizyt techników dopasujemy do Państwa potrzeb Zapewnimy Państwu obsługę w zakresie:
- Wymianę zużytego oświetlenia.
- Naprawę instalacji elektrycznej, wod-kan, kanalizacyjnej, klimatyzacji, kontroli dostępu oraz wielu innych.
- Odpowietrzanie grzejników.
- Regulację ciepła I chłodu.
- Drobne prace tynkarskie oraz malarskie
- Uzupełnianie paneli sufitowych
- Wymianę zamków, samozamykaczy oraz zbitych szyb.
- Montaż mebli
- Wymianę armatury łazienkowej.
- Udrażnianie kanalizacji.
- Wszelkie prace “złotej rączki”
W ramach obsługi otrzymują Państwo bezpłatnie serwis awaryjny pracujący 7 dni w tygodniu przez 24h na dobę oraz możliwość wysyłania zgłoszeń poprzez panel klienta w którym zlecenia są rejestrowane z podaniem daty i godziny zgłoszenia.
Zapraszamy do skorzystania z naszych usług.